Trötter

Man hittar aldrig någon fantasi till rubrikerna. I alla fall inte jag, kommer aldrig på vad jag ska skriva, blir ofta vad jag gör eller humöret.

Nu ikväll har jag umgåts mes med Martin. Ätit lite glass och sen bara chillat. Martin har också ritat en jätte fin bild på min familj i sandviken som består av pappa, Eva och Hilmish. Nu ska jag i alla fall packa klart eftersom att jag åker imorgon tidigt. Eller klockan 1 går bussen från bålsta-uppsala. Usch, imorgon när det kommer vara så fint väder ska jag resa hela dagen. Fy!
Har inget plugg att göra under helgen i alla fall. Är klar med det mesta skönt som bara den! Nu ska jag bara plocka fram lite kläder tills imorgon, blir nog en blommig klänning ifrån gina tricot med lite smycken. Har ni tur visar jag bild imorgon, förmodligen inte. Nej, nu fick jag massa grus i ögonen av trötthet. Nästa gång vi hörs befinner jag mig antingen i sandviken eller storvik. Ha det bra, bye sötnosar. Godnatt

image466

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0