Problem

Jag har ett litet problem. Jag vet inte riktigt vad jag vill ha för header på bloggen! Försökt gjort några söta på photoshop men ingen blir perfekt så därför kommer det vara ganska så tomt där uppe ett tag. Nu vet ni!

Blev ingen träning idag för att det kom bara 4 pers och man kan inte träna på 4 personer så alla åkte hem. Tråkigt nog! Jag som inte spelat innebandy på över en månad var riktigt taggad. Tyvärr blev det som det blev.

Helgens väder ser i alla fall inte lovande ut, fan också. Hatar när det ska vara kallt och regnigt. Men får väl göra det bästa av situationen, vilket blir ganska svårt när vädret suger!

Klockan 9 blir det topmodel final, ska väl titta på det med glass och te. Nu ska jag ta mig ett snabb bad!

Bye och godnatt sötisar


Saknar Thailand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0