oj

Jag är inne på pubilshme.se och bloggar, råkade trycka på nåt konstigt igår när jag skulle logga in så jag antar att jag alltid måste skriva härifrån.
Har nyss slaggat, i ca 2 timmar. Skönt som attan! Var i skolan idag så jag somnade till direkt när jag kom hem ungehär. Snart är det middag, sen ska jag cykla till sellis, vi ska bland annat titta på dh tillsammans. Haha! Sen blir väl klockan så pass att man måste cykla hem. Har inte alls mycket i skolan att tänka på, känns så lättande. Men det kommer om 2 veckor, vi ska bland annat ha Fysikprov 4/6, Religion provet är inte bestämt och ett engelska prov förhoppningsvis nästa vecka så man blir av med det!

Nu ska jag kila. Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0