Naturhistoriska

Idag har jag varit på Natur hirstoriska riksmuséet med klassen + en annan klass. Massa olika föreställningar och cosmonova. Helt okej var det väl, skönare än skola i alla fall.
Kom väl hem för ca 45 minuter sen. Har städat rummet och lite så, ska lägga mig och slagga någon timme så jag är pigg tills ikväll. Inte för att jag ska göra något speciellt, bara umgås med Martin men ändå. Skönt att vi är lediga imorgon också, studiedag.
Jag ska spendera min studiedag med att träffa Lina för att mysa lite med henne, sen får jag väl se vart helgen tar mig. Ska till Erikas hus på lördag. Vet dock inte vilka som ska till Erika men, jag vet att jag ska dit i alla fall.
Söndag blir det väl slapp som vanligt. + nya andra avenyn avsnitt, ojojoj!


Nu ska jag ta mig en macka och sen slagga, hejdå.


Brosorna Emil och Anton genomblöta under vattenfestivalen i Thailand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0