Godnatt inlägg

Dh slutar alltid så jobbigt spännande. Jag blir så sur när det slutar haha! Cyklade hem ifrån Sellis precis efter programmet slutat. Svinkallt ute, 6 grader. Det är inte mycket! Kunde inte röra händerna när jag kom hem. Skönt att inte cykla hem när det var allt för mörkt, var fortfarande lite ljust när jag cyklade.

Imorgon blir det nog en ganska så chill dag i skolan, sen efter skolan ska jag träna som jag inte har gjort på över en månad. Men jag har ju faktiskt vart borta, haft lite sjukdomar, konfirmationsmöten osv. Men imorgon tar jag mig ner till hallen och tränar! Ska bli riktigt skönt.

Nu ska jag borsta tänder, kolla lite på tv sen blir det slagg. Godnatt sötnosar


Hilmisen nyfödd, 3 November 2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0