Friends

Vi har idag varit på skansen med stödgruppen. Lina är också med i friends fast på hennes skola såå henne träffade jag där på förmiddagen. Vi gick runt ett tag, sen var det lunch. Träffade Lina efter en snabbträff med mina "skolkompisar, men jag och lina sket i den lunchen vi fick och gick och köpte korv istället. Jag åt också en jätte god mjukglass. Sen var det uppträdande där Kristian Luuk var programledare, Agnes som vann idol för några årsen var där och sjöng, Sibel också. Efter ett tag av allt uppträdande kliver självaste Björn Gustavsson in på scenen, det var verkligen dagens bästa! Han kliver in, drar några roliga sen drar han igen. Åh..
Sen kom Adam Tensta och hans kompis in på scenen för att sjunga lite för oss. Sen precis då var vi tvungna att sticka mot tåget. Jag och Lina skiljdes åt men träffades sen på tåget mot Bålsta igen. Lina följde med mig hem och kirrade oss lite, sen skulle jag till tandläkaren och det gick så bra så och sen bar det av mot KC. Konfirmationsmöte.

När jag kom hem åt jag thaimat och sen började jag med franska. Och ska nu fortsätta med det!
Lägger in bilder från dagen senare. Måste ta tag i pluggandet när jag ändå är igång. Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0